Όμιλος Αστρονομίας

Ο Όμιλος Αστρονομίας έγινε με σκοπό αφενός την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μεγαλείο του Σύμπαντος που μας περιβάλλει και αφετέρου για την διεύρυνση των γνώσεών τους στην επιστήμη της Αστρονομίας, η οποία είναι από τις αρχαιότερες επιστήμες.

Οι συναντήσεις μας ξεκίνησαν την 18η Οκτωβρίου 2022 και συνεχίστηκαν ανελλιπώς κάθε Τρίτη- ώρες 14:20 έως 16:30 - μέχρι και την 16η Μαΐου 2023.

Οι μαθητές παρακολούθησαν την εξέλιξη της Αστρονομίας από τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους , μέχρι τις σύγχρονες ανακαλύψεις από τα ισχυρά τηλεσκόπια. Ξεκινώντας από το Ηλιακό μας σύστημα μελέτησαν την δημιουργία και εξέλιξη των άστρων , των γαλαξιών και άλλων κοσμικών δομών και ενημερώθηκαν για τις επικρατούσες θεωρίες σχετικά με την δημιουργία και το μέλλον του Σύμπαντος.

Αστρονομία Διαλέξεις

ΟΜΙΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ

Once upon a time ? from Cinderella to Merida

2ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ2022-23

Ε. ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ

ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ (ΟΚΤ. ?22 ? ΜΑΪΟΣ ?23) ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ. ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ:

• Η καλλιέργεια της φαντασίας και της γλωσσικής έκφρασης, καθώς και των γλωσσικών δεξιοτήτων στην αγγλική γλώσσα.
  • Η ανάπτυξη δημιουργικότητας και κριτικής σκέψης
  • Η μελέτη και κατανόηση της παρουσίας έμφυλων στερεοτύπων στα παιδικά παραμύθια
  • Η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων (soft skills), όπως η επικοινωνία, η συνεργασία, η ευελιξία, η διαχείριση χρόνου, η οργάνωση, η λήψη αποφάσεων, η ανάλυση και διαχείριση πληροφοριών.
  • Η εξοικείωση με διαφορετικές μορφές συνεντεύξεων και η μετατροπή τους σε κείμενο.
  • Η δημιουργική έκφραση καλλιτεχνικών δεξιοτήτων μέσω της δραματοποίησης και της εναλλαγής ρόλων.
  • H ανάπτυξη των δεξιοτήτων σύνθεσης/ αφαίρεσης/ιεράρχησης
  • Η χρήση ψηφιακών δεξιοτήτων

ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ. ΟΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΕΠΙΤΥΧΩΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧ. ΧΡΟΝΙΑ.

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ:

Α)MIA ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 67 ΣΕΛΙΔΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ, ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΔΙΑΝΘΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Β)ΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΜΟΝΤΕΡΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ 36 ΣΕΛΙΔΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΑ ΤΑ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ : Ε. ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ: ΓΙΑΚΕΙΜΗ Α. , ΚΩΤΣΙΩΡΗ Λ. , ΜΑΝΙΟΥ Α. ,

ΜΠΟΥΛΟΥΚΗ Χ., ΣΑΛΙΑΓΚΟΠΟΥΛΟΥ Σ., ΣΠΙΘΟΓΙΑΝΝΗ Τ.

Ε. ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ

24/5/2023

Ερευνητική Εργασία

10306

10306: Δωρεάν Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχολογικής υποστήριξης και συμβουλευτικής γονέων, εκπαιδευτικών, παιδιών και εφήβων.

10306-symvouleytiki-grammi-s2.jpg